reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Ďurove

Petra Ďurove

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pedantka, ktorá nikdy s ničím nie je úplne spokojná...Som večná študentka, pre ktorú sú informácie a nové vedomosti ako drogy...Som blíženec, takže občas sa mi nechce robiť vôbec nič, najradšej by som kamsi utiekla a v tej chvíli mi hádam nikto (ani ja sama) nerozumie... Zoznam autorových rubrík:  O čom by vedeli rozprávať...SúkromnéNezaradené

reklama

O čom by vedeli rozprávať...

Príbeh jedného zvončeka

Petra Ďurove

Príbeh jedného zvončeka

Panenka Mária s Jozefom sa išli prejsť! zvolá napoly posmešne okoloidúci, na čo sa mi strachom rozbúši srdce. Ako je to možné?! Panna Mária predsa nemôže nechať Ježiška samého v jasličkách. To by žiadna dobrá mama neurobila. Pre vzrušenie na chvíľu nič nepočujem. Až keď sa upokojím, začujem nový hlas.

  • 5. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu